خودرویی

خرید حواله هایما با بهترین قیمت

یکی از شاسی بلندهای جدید در جاده‌های ایران یک خودروی چینی به نام هایما می‌باشد. خرید حواله هایما یکی از راه‌های خرید این ماشین تازه وارد به بازارهای ایران می‌باشد. در سال‌های اخیر خودروهای چینی کیفیت قابل قبولی را از خود نشان داده‌اند. از این رو هایما نیز به عنوان یک محصول چینی طرفداران خود را پیدا کرده است. این خودرو انواع مختلفی دارد که دو مدل S5 و S7 از آن در ایران موجود می‌باشد. این دو مدل جزو بهترین و باکیفیت‌ترین انواع این خودرو به شمار می‌روند. در این مقاله از آکادمی مالی مسعود به بیان اطلاعات قابل توجهی در خصوص خریداری کردن حواله هایما و همچنین به طور کلی خرید حواله خودرو می‌پردازیم.

آشنایی با هایما شاسی بلند چینی:

یکی از نکات جالب توجه در خصوص هایما S7 ابعاد بزرگ آن می‌باشد که خودنمایی می‌کند. در طراحی ظاهری آن از شلوغ کاری‌های بی‌مورد اجتناب شده است و چهره‌ای آرام و جذاب دارد. در واقع گفت که از نظر ظاهری این خودرو همهانگی بالایی با بدنه خود به عنوان یک شاسی بلند دارد. طراحی داخلی کابین‌های هایما نیز بسیار معقول و مناسب انجام شده است. از این رو نمی‌توان ایراد چندانی به این خودروی شاسی بلند چینی از نظر ظاهری گرفت. بنابراین اگر به دنبال یک خودروی باوقار و شیک هستید خرید حواله هایما می‌تواند راه کار خوبی باشد. در زیر کاپوت این خودرو موتوری ۴ سیلندر و با تنفس طبیعی قرار گرفته است که ۱۶ سوپاپ دارد. گشتاور این موتور ۱۸۰ نیوتن بر موتور با ۱۴۸ اسب بخار قدرت می‌باشد. این قدرت برای کشیدن بدنه‌ی ۱۵۱۰ کیلویی قطعا شتاب چندان بالایی را ایجاد نخواهد کرد. نکته مثبت این موتور میزان مصرف معقول و پایین سوخت آن است. مصرف سوخت ترکیبی در هایما  مدل S7 معادل ۸.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

حواله هایما خودروی جدید ایران خودرو:

در فراخوان جدید شرکت ایران خودرو امکان ثبت نام برای خودروی هایما نیز وجود دارد. کسانی که در این مرحله از طرح یکپارچه‌سازی عرضه خودرو موفق به دریافت حواله شده‌اند از طریق پیامک مطلع می‌شوند. موعد تحویل این خودروی شاسی بلند چینی سه ماه بوده به همین دلیل حواله‌های آن ارزش بیشتری دارند. گاهی از اوقات افراد به دلایل مختلف مایل به واگذاری حواله خودروی خود هستند. پس امکان خرید حواله خودرو هایما نیز برای کسانی که در ثبت نام موفق نبوده‌اند وجود دارد.

خرید حواله هایما:

بر اساس قوانین حواله خودرو به سندی گفته می‌شود که بین تولیدکننده خودرو و خریدار منعقد شود. این سند در شرایطی به متقاضی آن داده خواهد د که در قرعه‌کشی خودرو برنده شود. بر اساس قوانین تولیدکننده خودرو موظف خواهد بود در تاریخ مقرر نسبت به واگذاری خودرو به صاحب حواله اقدام نماید. این شیوه خرید خودرو راهی برای خرید خودروهای صفر از تولیدکننده‌های داخلی خودرو است. برای مواجه نشدن با چالش‌ها و بن‌بست‌های این معامله باید با اصول خرید و فروش حواله‌ی خودرو آشنا باشید. یکی از راه‌کارهای مهم در این مورد خرید حواله از مجاری معتبر و خوشنام است.

خرید حواله هایما در آکادمی مالی مسعود:

برای اینکه با آسودگی خاطر حواله هایما یا هر خودروی دیگری را خریداری کنید باید به سراغ مراکز معتبر بروید. برای موفقیت در معامله خرید و فروش حواله هایما باید اطلاعات قانونی درستی از روند کار داشت. در غیر این صورت به مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای در مسیر خرید حواله خودرو مواجه می‌شوید. کارشناسان ما در آکادمی مالی مسعود آماده‌ی ارائه کلیه راهنمایی‌های مورد نیاز در زمینه خرید حواله هایما شما هستند. شما با در اختیار داشتن سال‌ها تجربه حرفه‌ای اعضای تیم آکادمی مالی مسعود معامله‌ای موفق خواهید داشت.

حواله هایما اس 7

شیوه خرید امتیاز حواله هایما:

برای خرید امتیاز حواله هایما نیاز است تا گام‌ها و شرایط اصولی آن را بشناسید. ابتدا باید به شیوه‌ای قانونی و مطابق با ضوابط قرارداد خرید حواله هایما تنظیم گردد. علاوه بر قرارداد  حواله دریافت چک و سفته از فروشنده نیز الزامی می‌باشد. این چک و سفته به عنوان ضمانتی برای تحویل خودرو و انتقال سند و پلاک آن در نظر گرفته می‌شود. در کنار موارد گفته شده وکالتنامه اقرار محضری نیز برای انجام اصولی این معامله بین خریدار و فروشنده الزامی است. قطعا هر مورد خرید و فروش حواله خودرو شروط خاص خود را نیز می‌طلبد. بهترین کار تماس با افراد حرفه‌ای و متخصص در حوزه خرید و فروش حواله خودرو است.

آیا خرید حواله هایما سود دارد؟

با توجه با بازار پرسود خرید حواله افراد زیادی برای خرید و فروش در این بازار حضور دارند. از جمله دلایل سودمندی خرید و فروش حواله خودرو اختلاف قیمت زیاد بازار آزاد با نرخ کارخانه است. یکی از محاسن خرید و فروش حواله آستانه سود مناسب هم برای خریدار و هم برای فروشنده آن می‌باشد. این میزان سودآوری برای خودروهای گران قیمت‌تر بیشتر هم می‌باشد. در بین حواله‌های خودرو برخی فروش بیشتری دارند. خوشبختانه حواله هایما S7 و S5 از جمله حواله‌های پرفروش هستند. همچنین حواله رانا پلاس و پزو پارس سال نیز به خوبی در بازار خرید و فروش حواله معامله می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که اگر به چنگ افراد سودجو و کلاهبردار نیافتید سود خوبی به دست خواهید آورد. پیشنهاد می‌شود هم برای خرید حواله هایما و هم برای فروش آن با مشاوران آکادمی مالی مسعود تماس بگیرید. بهترین قیمت خرید و معامله حواله هایما توسط کارشناسان ما برای شما ترتیب داده می‌شود.

قیمت حواله هایما چقدر می‌باشد؟

برای تعیین قیمت حواله هایما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. مدل خودرو و موعد تحویل ان از جمله پارامترهای مهم تعیین قیمت حواله هایما هستند. از این رو باید با افراد فعال در این حوزه کاری تماس گرفته و مشورت کنید. برای دریافت قیمت دقیق حواله هایما فرم مربوطه در سایت آکادمی مالی مسعود را تکمیل نمایید. همچنین می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

سخن پایانی:

خرید حواله هایما با توجه آستانه سود بالای ان مورد توجه افراد زیادی در این بازار قرار دارد. بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از این طریق بتواند مالک هایمای صفر شوند. این خودروی شاسی بلند چینی به عنوان مهمان جدید جاده‌های ایران طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. مدل‌های مختلف هایما توسط ایران خودرو در طرح یکپارچه‌سازی فروش خودرو عرضه شده است.

Recent search terms:

بازگشت به لیست

1 نظر در “خرید حواله هایما با بهترین قیمت

  1. آموزشگاه فن آموزان تمامی تلاش
    خود را برای تربیت کارآموزان جهت ورود به یک شغل با دوره های
    فنی بکار گرفته است، این آموزش ها همگی شاخه
    هایی از مشاغل فنی هستند که به صورت عملی به شما آموزش
    داده می شوند فن آموزان در مسیر دوره
    ها مشاوره های لازم جهت ورود به بازار کار اعم از نحوه راه اندازی
    شغل، راهنمایی جهت خرید ابزار و لوازم مورد نیاز رشته های فنی و پشتیبانی
    لازم در مسیر اشتغال توسط کارشناسان و اساتید را
    به شما عزیزان ارائه خواهد داد.
    مشتریان ما با ثبت نام در موسسه فن آموزان از آموزش های کاربردی در کارگاه های
    مجهز توسط اساتید آموزشگاه که همگی سابقه بالایی در صنعت دارند برخوردار می شوند و در پایان دوره با در
    دست داشتن مدرک بین المللی سازمان فنی
    و حرفه ای که برای آنها صادر می
    شود می توانند در ایران و خارج از کشور
    از مزایای این مدرک استفاده کنند و مجوزهای لازم برای کسب و کار
    خود را با آن دریافت کنند. امیدواریم در مسیر آموزش تا اشتغال
    با شما همراهی گرمی را تجربه کنیم
    و آرزومندیم شما عزیزان را در
    بالاترین مرتبه کاری موفق و سرفراز مشاهده کنیم به امید سربلندی برای تمامی جوانان وطن عزیزمان ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *