خودرویی

نحوه فروش ماشین فرسوده به قیمت میلیاردی !!!

اخیرا با توجه به طرح واردات خودرو که طبق یکی از مفاد آن برای واردات هر خودرو باید یک خودرو اسقاط شود و اطلاع مالکان فرسوده از این طرح قیمتها به شدت افزایش پیدا کرده است . به طوریکه مثلا برای فروش ماشین پیکان قیمت های ۴۰۰ | ۳۰۰ میلیونی در نظر گرفته اند و مالکان با قیمت قبلی حاضر به فروش ماشین خود نیستند . باتوجه به جو سازی و شایعات در این زمینه تیم خودرویی مسعود با تشریح کامل مسئله به ارائه راهکار برای مشتریان عزیز خود می نماید .

فروش ماشین فرسوده

آیا قیمت میلیونی یا میلیاردی ماشین های فرسوده واقعی هست ؟

با توجه به داغ شدن بحث ماشین های اسقاطی و ماشین های وارداتی و همچنین جوسازی و حرف و حدیث مفصل در این زمینه معاملات اندکی در باب ماشین های اسقاطی شاید صورت بگیرد و ماشین فرسوده به قیمت میلیونی فروخته شود . گرچه سرمایه گذاران اصلی و وارد کنندگان بزرگ دست به این نوع خرید ها نمیزنند و عمدتا افراد عادی که به دید سرمایه گذاری مثلا حواله فرسوده را ۳۰۰ میلیون خریده و یک میلیارد بفروشد . این کار را انجام می دهند .

در صورت الزامی شدن گواهی اسقاط برای وادرات چه میشود ؟

به گفته رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط، حدود ۱۰ میلیون موتورسیکلت ،۳/۵میلیون خودرو ۲۵۰ هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد که از این تعداد چیزی بالغ بر ۱/۳خودرو در تهران و حومه تردد دارند. با توجه به حجم خیلی بالای خودروهای فرسوده در کشور و همچنین پیش بینی تعداد واردات خودرو در صورت الزامی شدن گواهی اسقاط هم قیمت این مدل ماشین ها تغییر انچنانی نخواهد کرد و جوسازی های الان بیشتر به دلیل هیجانات صاحبان خودرو فرسوده می باشد .

مالکان خودرو فرسوده باید چیکار بکنند ؟

با توجه به اینکه این مدل فرصت ها نادر بوده . توصیه می شود به شایعات در مورد میلیاردی شدن ماشین های فرسوده توجه نکنند و همچنین اگر مشتری با قیمت خوب برای این مدل ماشین ها دارند به فروش برسانند .توجه کنید که در زمینه خودرو گاهی شایعات قیمت یک مدل ماشین را به شدت بالا یا پایین برده و بعدا به قیمت طبیعی باز می گردد

سرمایه گذار و وارد کننده باید چیکار کند ؟

چونکه این مدل ماشین ها در کشور خیلی زیاد بوده حتی در صورت الزام به گواهی اسقاط برای واردات هم قیمت این مدل ماشین ها تغییر انچنانی نخواهد کرد پس طبق نظر شخصی ما اصلا درگیر این مدل خودروها نشده و به قیمت بالایی خرید نزنید .

 

در صورت متوجه نشدن حتما فیلم زیر را مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *