خودرویی

خرید حواله دنا پلاس با بهترین قیمت بازار

دنا پلاس که نسخه لیفت شده‌ی دنا با چندین آپشن اضافی است از خودروهای پرطرفدار داخلی به شمار می‌رود. با توجه به محبوبیت این خودرو در بازار و کسب امتیاز فنی خوب خریداران زیادی دارد. بسیاری از افراد برای تهیه دنا پلاس از طریق ثبت نام در طرح یکپارچه‌سازی خودرو اقدام کرده‌اند. بخشی از حواله‌های ثبت‌نامی این خودرو در بازار نیز به فروش می‌رسد. خرید حواله دنا پلاس با توجه به کیفیت و قیمت این خودرو اقدامی هوشمندانه است. با ما در ادامه این مطلب از آکادمی مالی مسعود همراه باشید تا از جزئیات بیشتری در این خصوص آگاه شوید. و در خرید حواله خودرو به خوبی تصمیم بگیرید.

خرید و فروش حواله دنا پلاس در بازار:

در ابتدا باید متذکر شویم که خرید و فروش حواله‌ی ماشین‌های طرح یکپارچه‌سازی خودرو ممنوع است. با این همه روش‌ها و تکنیک‌هایی وجود دارد که بتوان برای خرید حواله دنا پلاس اقدام کرد. نکته مهم در خرید و فروش حواله خودرو دنا پلاس رعایت تمام جوانب کار و محکم کاری‌های قانونی آن است. از آنجاییکه حواله دنا پلاس نسبت به تعداد ثبت نام برای آن کمتر بود بسیاری از تهیه حواله بازماندند. در نتیجه این سیل متقاضیان به سمت بازار آزاد و خرید حواله دنا پلاس سرازیر شدند. اما این به معنای خرید حواله این خودرو به هر قیمتی نیست. توجه داشته باشید که قیمت پرداختی برای حواله خودرو باید منطقی باشد. در قیمت‌گذاری حواله خودرو باید به موارد و عوامل مختلفی توجه کرد. یکی از این موارد تاریخ تحویل خودرو در حواله می‌باشد. مورد بعدی قیمت خودروی دنا پلاس در بازار آزاد است. این قیمت به صورت نرخ روز در زمان خرید حواله در نظر گرفته می‌شود. البته که میزان تقاضا برای خرید حواله نیز روی قیمت آن موثر می‌باشد. تمام این عوامل در برآورد کردن قیمت خرید حواله دنا پلاس مورد محاسبه قرار می‌گیرند.

خرید حواله دنا

خرید حواله دنا پلاس در آکادمی مالی مسعود:

آکادمی مالی مسعود با سال‌ها تجربه در زمینه خودرو طی مراحلی حواله خودروی شما را خریداری می‌کند. همچنین تهیه حواله خودرو دنا پلاس از طریق سایت این مجموعه نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با اطمینان کامل و قیمتی منطقی و منصفانه حواله خودروی مورد نظر را در آکادمی مالی مسعود معامله کنید. تمام جوانب قانونی کار زیر نظر کارشناسان حقوقی گروه به تایید رسیده و رعایت می‌گردد.

پیشنهاد می‌شود برای استعلام قیمت حواله خودروی مورد نظرتان با مشاوران گروه مالی مسعود تماس بگیرید. طی این تماس تمام اطلاعات لازم و نکات قانونی خرید حواله بیان می‌شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت حواله خودرو دنا پلاس در شهرهای مختلف ایران کمی با هم متفاوت است. این مسئله ارتباط مستقیم به میزان تقاضای این خودرو در بازارهای هر شهری دارد. در آکادمی مالی مسعود حواله خودروی دنا پلاس از هر شهر کشور خریداری می‌شود. قیمت پیشنهادی از طرف این گروه نیز بسیار مناسب و قابل توجه می‌باشد. پس اگر قصد فروش حواله دنا پلاس خود را دارید با کارشناسان مالی مسعود تماس بگیرید.

مواردی که در زمان خرید حواله دنا پلاس باید رعایت کنید:

خرید و فروش حواله خودرو منفعت زیادی برای هر دو طرف معامله به همراه دارد. از این رو بسیاری از افراد سودجو متوجه این بازار مالی هستند. روش‌های مختلفی وجود دارد که طی آن کلاهبرداری‌هایی در زمینه خرید معامله حواله رخ می‌دهد. برای اینکه در دام این افراد شیاد نیفتید باید با روند اصولی خرید حواله خودرو آشنا باشید. اخذ وکالتنامه و دریافت چک یا سفته ضمانت بخشی از این روند می‌باشند. چنانچه خرید و فروش حواله خودرو از کانال آکادمی مالی مسعود انجام گیرد تمام جنبه‌های کار در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه دیگر نگرانی از بابت کلاهبرداری توسط افراد سودجو در این بازار مالی نخواهید داشت.

مشخصات کلی دنا پلاس چیست؟

قبل از اینکه برای خرید حواله دنا پلاس اقدام جدی داشته باشید باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید. دنا پلاس را می‌توان به عنوان تجربه موفق در بین خودروهای ایرانی دانست. موتور بسیار کارآمد و قوی روی بدنه‌ای زیبا و جذاب از ویژگی‌های بارز دنا پلاس می‌باشد. آپشن‌های متعددی روی دنا پلاس تعبیه شده که در کمتر خودروی داخلی دیده می‌شود. از این رو این ماشین موفق به پیشی گرفتن از رقبای خود در بازار خودرویی کشور شده است.

نکته بعدی که پیش از خرید حواله این ماشین باید بدانید بازار خرید و فروش بسیار خوب برای دنا پلاس دست دوم است. دنا پلاس کارکرده نسبت به بسیاری از خودروهای هم‌رده از بازار خرید و فروش بهتری برخوردار است. به ویژه نسبت به خودروهای چینی دست دوم که اغلب خریدار چندانی ندارند. آپشن‌هایی که ایران خودرو روی این ماشین قرار داده مصرف‌کنندگان را به راضی کرده است. اما قدیمی‌بودن پلتفرم و پیشرانه در دنا پلاس را می‌توان به عنوان ایراد دانست. همچنین در تعدادی از این خودرو مشکلات برقی نیز گزارش شده است. پس در زمان خرید حواله دنا پلاس به تمام جنبه‌های آن توجه کنید. میزان مصرف سوخت دنا پلاس در خارج از شهر در حدود ۶.۲ لیتر و در داخل شهر ۷.۷ لیتر گزارش شده است. استاندارد آلایندگی در این خودرو نیز بر اساس استاندارد یورو ۴ می‌باشد.

خرید حواله دنا

دنا پلاس چه امکاناتی دارد؟

یکی از دلایل علاقه‌مندی مردم به این ماشین آپشن‌هایی است که دارد. به عنوان مثال ۴ کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. فرمان این ماشین به دکمه‌های کنترل کننده سیستم صوتی خودرو و هندزفری گوشی موبایل مجهز است.

ترمز ضد قفل و ترمز جلوی دیسکی خنک شوند نیز از دیگر امکانات دنا پلاس هستند. فرمان هیدرولیک بوده و به کروزکنترل مجهز است. البته امکانات دنا پلاس به این موارد محدود نمی‌باشد و در این بخش فقط به تعدادی اشاره کردیم.

کلام آخر:

خرید حواله دنا پلاس یکی از راه‌هایی است که می‌توانید صفر این ماشین جذاب را سوار شوید. با توجه به شاخصه‌های فنی و آپشن‌های دنا پلاس می‌توان آن را به عنوان خودرویی خوب ارزیابی نمود. برای خرید حواله هر ماشینی از جمله دنا پلاس به محکم کاری‌های قانونی توجه داشته باشید. بهتر است از سایت‌های معتبر و شناخته شده اقدام به خرید حواله ماشین کنید تا مورد سودجویی واقع نشوید. ما در آکادمی مالی مسعود آماده خرید حواله خودرو و فروش انواع خودروهای نو و کارکرده هستیم.

 

قیمت حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک دیوار
قیمت حواله دنا پلاس در دیوار
حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۴۰۲
قیمت حواله دنا پلاس ۱۴۰۲
کانال خرید و فروش حواله خودرو
عکس حواله دنا پلاس
حواله دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۴۰۲ دیوار
قیمت حواله دنا پلاس ۱۴۰۳
بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “خرید حواله دنا پلاس با بهترین قیمت بازار

  1. مولاپور گفت:

    سلام وقت بخیر الان شما حواله هم میفروشید یا فقط خریدار هستید .

  2. امیر گفت:

    ممنون بابت توضیحات کامل

  3. نصرت گفت:

    ما خودمون به لطف و یاری شما فروختیم حواله دنا رو ممنون بابت راهنمایی عالیتون اقای مسعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *