خودرویی

ماشین های لوکس در ایران

ماشین های لوکس در ایران با وجود تحریم ها وممنوعیت واردات و شرایط کشور در بازار خودروی ایران هم، همانند کشورهای دیگر انواع مختلف ماشین ها و اتومبیل ها خرید و فروش می شود. از خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت که به بودجه اقشار متوسط به پایین می خورد تا خودروهای لوکس که میلیارد ها تومان قیمت دارند و افراد کمی توانایی خرید آنها  را دارند. 

خودروهای لوکس در ایران

به چه خودروهایی لوکس میگن؟؟

تعریف ساده ای که میتوان از خودروی لوکس داشت اینه که ماشینی که قیمت ، راحتی  ، تجهیزات ، امکانات رفاهی ، کیفیت و کلا از همه نظر بهتر و عالی نسبت به ماشین های معمولی باشد خودروی لوکس گفته می شود .این تعاریف هم شامل خود خودرو می شود هم برند تولید کننده آن. البته ناگفته نماند که مرز باریکی بین خودروهای لوکس با خودروهای رده بالا و پرچمدار وجود دارد. اگر از رانندگان و علاقمندان به ماشین و فعالان بازار ایران درباره خودروهای لوکس سوال کنیم جوابهایی چون بنز یا بی ام و را میشنویم و حتی از خودروهای چینی نام می برند . همچنین استون مارتین، بی ام و، رولز رویس، کرایسلر، مرسدس بنز، میباخ، فراری، ولوو، کادیلاک، آکورا، جنسیس، اینفینیتی، دی اس، آلفارومئو، مازراتی، جگوار، لندروور، تسلا، لکسوس، آئودی، بنتلی، بوگاتی، پورشه و لامبورگینی از برندهایی هستند که خودروهای لوکس تولید می‌کنند.

ویژگی‌های ماشین های لوکس در ایران

اولین ویژگی خودروهای لوکس در ایران ، قیمت‌های میلیاردی آنها است. خودروهای لوکس موجود در ایران که با معیارهای گفته‌شده همخوانی داشته باشند، معمولا بیشتر از ۳ – ۴ میلیارد تومن قیمت دارند. بنابراین محصولات هیوندای، کیا و تویوتا با قیمت‌های دو میلیاردی در این دسته قرار نمی‌گیرند.

خودروهای لوکس آپشن‌های متنوعی برای حفظ ایمنی و همین طور رفاه و آسایش سرنشینان دارند. البته دقت داشته باشید که خودروهایی با آپشن‌هایی مثل ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، جعبه دنده اتوماتیک لوکس حساب نمی‌شوند. امروزه، این امکانات و تجهیزات در خودروهای میان رده هم وجود دارد. نام و برند سازنده، عامل دیگری برای تعیین و تشخیص خودروهای لوکس است که نامشان ذکر شد. اما هر خودرویی که شرکت‌هایی مثل بنز و بی ام و تولید می‌کنند، لزوما لوکس به حساب نمی‌آیند.

 

خودروهای قرعه کشی ایرانخودرو

تمامی خودروهایی که شما در قرعه کشی های طرح های مختلف برنده می شود ارزش بالایی دارند فقط باید دقت کنید که حواله آن را به چه کسی می فروشید چونکه دلالان زیادی در این بازار هستند که امکان دارند از شما کلاهبرداری کنند. تیم خودرویی مسعود با چندین سال سابقه در این بازار خریدار حواله های شما با قیمت بالا است تمامی کارهای معامله بر عهده ما است اعتماد و رضایت شما افتخار ما است.

خریدار حواله با بهترین قیمت

 

دیدگاهی در مورد “ماشین های لوکس در ایران

  1. احمدرضا هاشمی گفت:

    سلام به دلیل نیاز مالی اورژانسی حواله خودروی وارداتی که با اولویت ۸۷۶۹هست را میفروشم.شما خریدار هستید؟یا مشتری پیدا میکنید؟

  2. المیرا نوحی گفت:

    سلام و عرض ادب نتایج ایرانخودرو اعلام شده ؟

  3. مریم گفت:

    عه الان که این مطلبو میخونم میبینم ماشین منم جزو ماشین های لوکس محصوب میشه چقدر خوب من پی کی دارم !😅🤣🤣🤣😂

    1. مهدیه گفت:

      مال شما فرا لوکس هست 😂🤣🤣🤣🤣خدا خیرتون بده خنده به لبمون آوردین .

  4. ریحانه گفت:

    سلام احتمال قبولی در خودروی وارداتی چقدره؟؟؟؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *