خودرویی

دفاتر کلاه برداری حواله تهران

در ابتدا مطلب بهتره براتون راجب حواله خودرو بگم که چی هست؟ حواله خودرو قرار دادی است که بین شرکت خودروسازی و خریدار بسته میشه و در زمان تعیین شده و مشخص شده خودرو را تحویل خریدار می دهند البته قبل از تحویل خودرو خریدار باید تکمیل وجه کند.  و به طور کامل هزینه ی خودروی مد نظر خود را پرداخت نماید. پرداخت هم از یکی از بانک های عامل انجام میشه.

خرید و فروش حواله خودرو؟

امروزه می دانیم که با توجه به بازار حواله خودرو عده ای توان خرید خودرو را ندارند. و فقط برای کسب در آمد ثبت نام و در صورت برنده شدن بفروش می رسانند. عده ای هم نیّت خرید دارند.  ولی بعد از ثبت نام اگر با افزایش قیمت دلار مواجه شویم قیمت حواله خودرو هم افزایش پیدا میکند.  و در نتیجه عده ای توان خرید خودرو را پیدا نمیکنند. و مجبور به فروش حواله خود می شوند. اما در این میان افرادی کلاهبردار  وجود دارند که سر افرادی که حواله خودرو برنده شدند را شیره مالیده و به راحتی از چنگشان در می آورند. کسانی که قصد فروش حواله خودرو دارند. باید دقت لازم را به خرج دهند. تا شاهد کلاهبرداری حواله خودرو نباشند. مخصوصا این دفاتر کلاه برداری حواله تهران بیشتر شده و در ادامه توضیحات بیشتر و جامع در مورد دفاتر کلاهبرداری حواله تهران داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

دفاتر کلاه برداری حواله تهران

دفاتر کلاه برداری حواله تهران چرا زیاد است؟ از آنجایی که تهران یکی از شهر های بزرگ کشورمان است. به دلیل پایتخت بودن و جمعیّت زیاد دارای امکانات زیادی می باشد. که افردی از این مزیت ها سو استفاده کرده و دفتر قلابی برای خود تهیه میکنند. و خود را خریدار حواله جار میزند. و اکثرا افرادی که در شهرستان و شهر های دیگر وجود دارند.  دچار کلک و حیله و کلاهبرداری این افراد می شوند. زیرا افراد سود جویی که دفاتر کلاهبرداری حواله در تهران راه انداخته اند یا با قیمت پیشنهادی بسیار بالا مردم شهر های دیگر را میفریبند. و مردمی که درگیر همچین کلاهبرداری هایی می شوند. در خیال خود می گویند تهران چون دارای مزیت هایی است و … 

برای همین با قیمت بالا خریداری میکنند. و چون مبلغ پیشنهادی زیادی دریافت میکنند.  عده ای قبل اینکه پول را بابت فروش حواله دریافت کنند. حواله خود را واگذار میکنند. ویا عده ایی رسید جعلی و الکی واریز وجه درست میکنند. و میگویند حتما اس ام اس واریز برایتان نیامده و …. داشتیم افرادی که بعد از درگیر شدن در چنین کلاهبرداری هایی با ما تماس میگرند و مشاوره میخواهند البته ما عده ایی را که هنوز اقدام نکرده بودن راهنمایی و از این کار وا داشتیم ولی عده ایی هم در بازار حواله خودرو طمع کردند و  فکر کردند سود بسیاری از فروش حواله خواهند برد ولی ندانستند که متاسفانه دو دستی حواله خود را تقدیم به کلاهبرداران میکنند. 

نحوه کلاهبرداری در بازار حواله ؟

در بازار حواله خطرات حواله خودرو وجود داردکه باید تیز و زیرک باشید تا از این خطرات در امان بمانید. تعدادی از افراد که در بازار حواله کلاهبرداری کردند توسط پلیس آگاهی دستگیر و در بازجویی از این افراد به نحوه کلاهبرداری آن ها دریافتیم.  آن ها به موارد زیر در زمینه کلاهبرداری حواله خودرو اشاره کردند:

۱-تهیه اسناد و مدارک شناسایی بسیاری از افراد دیگر.

۲-با استفاده از هویت صاحبان سند ها و مدارک شناسایی آن ها حواله های خودرو را جعل میکنند. 

۳-در قسمت نیازمندی روزنامه ها یا در اینترنت و…آگهی فروش خودرو و گذاشتن شماره تماس خریدار یا همان (مالباخته ).

۴-با استفاده از تلفن بر سر قیمت حواله خودرو هم به توافق می رسیدند.

۵-فروش حواله های مال باختگان  یا صاحب اسناد و مدارک شناسایی در دفتر خانه های رسمی.

۶-پرداخت کارمزد به صاحبان مدارک شناسایی.

 

از کجا میتونیم تشخیص بدیم که دچار کلاهبرداری حواله میشیم؟

باید تواجه داشته باشید که فرد قابل اعتمادی هست یا نه؟! آیا رضایت مشتریان را جلب کرده تا کنون یا خیر؟!دارای چه مدت سابقه کاری می باشد؟ می توانید از افراد نزدیک یا آشنایان اگر کسی که معامله ی رضایت بخشی در زمینه ی حواله خودرو داشته معرفی بگیرید و حواله خود را بفروشید. 
همچنین از طریق سایت و … میتوان به معتبر یا نا معتبر بودن مجموعه خرید و فروش حواله خودرو پی برد. کسانی که در زمینه ی خرید و فروش حواله خودرو قرارداد که بین خریدار و فروشنده بسته می شود در دفتر خانه رسمی بسته نشود باید شک و تردید داشت. چون یکی از شرط خرید و فروش حواله به صورت قانونی تنظیم قرار داد در دفتر خانه اسناد رسمی بین اشخاص خریدار و فروشنده میباشد.
درضمن تمام اختیارات خودرو باید به خریدار منتقل شود. چون در حواله به نام مالک ثبت می باشد.  در غیر اینصورت خریدار شاهد کلاهبرداری می شود و پول خود را داده ولی هیچ حقی و حقوقی از ماشین ندارد و نمی تواند در آخر تحویل بگیرد. پس باید خیلی  توجه کنید. اگر این قرار داد تنظیم شد. شخص خریدار قادر خواهد بود که به یکی از نمایندگی های مربوط به حواله خودرو برود و به صورت قانونی خودرو را بااسم خود تحویل بگیرد.

مشاوره با ما

ما سعی بر این داشتیم با  اراعه مطالب مفید  درباره ی کلاهبرداران بازار حواله اطلاعاتی را در دسترس شما عزیران قرار بدهیم تا درگیر کلاهبرداری نشوید. ولی در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا جهت دریافت مشاوره می توانید بصورت کامنت گذاری اقدام کنید. ما در خدمت شما عزیزان هستیم و در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.مجموعه خودرویی مسعود یک تیم با تجربه در زمینه ی حواله خودرو می باشد.  مجموعه ما تا بحال توانسته به لطفا خدا و کسب رضایت مشتریان از اعتبار بالایی برخوردار شود.  معامله با ما بسیار آسان است زیرا مجموعه ما دارای نمایندگان معتبر در شهر های مختلف کشور بوده که در کمتر از دو ساعت و با عهده گیری تمامی کارها، معامله صورت می گیرد. تمام و کمال  و به صورت نقد قبل امضای سند در دفترخانه اسناد رسمی مبلغ توافقی تقدیم می شود.  در صورتی که قصد فروش حواله به تیم ما دارید با شماره : ۰۹۱۹۴۳۷۵۲۴۲ تماس بگیرید مجموعه ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به مشتریان عزیر می باشد.

دیدگاهی در مورد “دفاتر کلاه برداری حواله تهران

  1. ناشناس گفت:

    خدا ازتون راضی باشه که مردم رو آگاه میکنید ممنونم از سایت خوبتون

  2. سید جلال گفت:

    سلام ممنون که اطلاع دادین من متاسفانه یک بار در گیر همچین کلاهبرداری شدم که حواله ماشین به اسم داداشم بود من این وسط گیر کردم آقا بد دردسری افتاده بودم خلاصه مطالب سایتتون خیلی مفید و خوبه خدا خیرتون بده که مردم رو آگاه میکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *