خودرویی

راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ

یکی از خودروهای محبوب شرکت بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ نام دارد که در گروه کراس اوورهای سایز متوسط جای می‌گیرد. با توجه به دستورالعمل‌های جدید فروش خودرو خریداران برای تهیه این خودرو باید به بورس کالا مراجعه نمایند. در دوره قبلی فروش دیگنیتی پرستیژ تقاضا ۱۰ برابر بیشتر از عرضه این خودرو بوده است. به همین دلیل راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ در انجام موفق این خرید می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. در این مقاله از گروه آکادمی مالی مسعود همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی درباره فروش این خودرو کسب کنید.

مشخصات دیگنیتی پرستیژ محصول جدید بهمن موتور:

نسخه پرستیژ را می‌توان نمونه کامل شده‌ی دیگنیتی پرایم در نظر گرفت. بعد از استقبال خوبی که از نسخه پرایم در بازار صورت گرفت برای ساخت نسخه کامل‌تر این خودرو تصمیم‌گیری شد. دیگنیتی پرستیژ از پیشرانه‌ای قدرتمند و گیربکس‌هایی قوی‌تر از نسخه پرایم برخوردار است. طراحی ظاهری آن کمی نسبت به نسخه قبلی این خودرو اسپرت‌تر شده و تعدادی آپشن اضافه دارد. موتور نسخه پرستیژ ۲ لیتری و توربو است و گیربکس‌های آن ۶ سرعته و اتوماتیک می‌باشد.

بررسی وضعیت عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس:

اطلاعات این بخش از راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ بر اساس آخرین فروش این خودرو از طریق بورس عنوان می‌گردد. در تاریخ ۲۹ خرداد سال جاری بهمن موتور تعداد ۶۰۰ دستگاه از این خودروی جدید خود را از طریق بورس کالا به فروش گذاشت. نکته جالب توجه در خرید این خودرو از طریق بورس کالا پرداخت ۱۰۰ درصد پیش پرداخت بود. همچنین تحویل خودروهای خریداری شده به ماه شهریور سال ۱۴۰۲ ( سال جاری) موکول شده بود. قیمت پایه واگذاری این خودرو در بورس مبلغ ۱ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان اعلام شد. هر کد ملی تنها امکان ثبت نام برای یک دستگاه دیگنیتی پرستیژ از طریق بورس کالا را دارد.

راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ

شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا:

هر کد ملی تنها برای یک کد از محصولات بهمن موتور اعم از خودروی دیگنیتی پرستیز امکان ثبت‌نام دارد. شماره گذاری برای خودرو و صدور سند برای آن تنها به اسم خریدار انجام می‌گیرد. برای تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی‌های مجاز این شرکت توسط خریدار انتخاب گردد. خودرو بعد از واگذاری و پرداخت وجه آن از طریق نمایندگی مشخص شده توسط خریدار به وی تحویل داده می‌شود. شما می‌توانید لیست نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور را از طریق پورتال این شرکت مشاهده کنید. علاوه بر این موارد ، چنانچه به دنبال بهترین قیمت خرید حواله هستید ، صفحه خرید حواله خودرو را مشاهده کنید.

راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ و هزینه‌های آن:

علاوه بر قیمت پرداختی برای خودرو که به صورت رقابتی در بورس کالا تعیین می‌شود هزینه‌های دیگری نیز الزامی است. این هزینه‌های جانبی در خرید دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا اعم از:

  • مبلغ ۹ درصد ارزش افزوده بر روی قیمت نهایی خودرو و سایر هزینه‌های آن به مبلغ: ۳۱۱/۸۷۲/۳۵۱ ریال
  • عوارض مربوط به شماره‌گذاری خودرو به مبلغ ۰۰۰/۹۵۰/۲۹۸ ریال
  • هوشمند سازی کردن کارت خودرو مبلغ ۰۰۰/۴۳۵ ریال
  • هزینه مربوط به خدمات پستی مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال
  • هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری خودرو مبلغ ۰۰۰/۸۰۰/۲ ریال
  • هزینه بیمه نامه شخص ثالث خودرو دیگنیتی پرستیژ به مبلغ ۳۱۱/۱۸۷/۴۹ ریال

می‌باشند. تمام این هزینه‌ها باید به وسیله شخص خریدار و از حساب بانکی او به حساب بانکی شرکت بهمن موتور واریز گردد.

مراحل خرید دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا:

خرید خودروی دیگنیتی پرستیژ از بورس کالا بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود. برای شرکت در این فروش باید در گام نخست کد بورس کالا دریافت نمایید. برای دریافت کد بورس کالا نیز می‌توانید از طریق کارگزاری‌های مجاز بورس کالا در کشور اقدام نمایید. در این بخش از راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ از بورس به مراحل لازم اشاره می‌کنیم:

  • احراز نمودن هویت اینترنتی از طریق سامانه اینترنتی سجام
  • ثبت نام از طریق کارگزاری‌های رسمی
  • ثبت نام در سایت EBGO
  • خرید خودروی دیگنیتی پرستیژ از طریق بورس کالا

چنانچه به اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز دارید با کارشناسان ما در آکادمی مالی مسعود تماس بگیرید. مشاوران ما در آکادمی مالی مسعود در خصوص مشاوره‌های پیش از هر نوع معامله خودرو در کنار شما هستند. کافی است از طریق سایت آکادمی مالی مسعود درخواست مشاوره خود را به ثبت برسانید.

دیگنیتی پرستیژ را تا چه قیمتی از بورس خریداری کنیم؟

با توجه به اینکه عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ و پرایم در بورس کالا رقابتی قیمت مناسب برای آن مهم است. در واقع برای اینکه خرید این خودرو با ضرر مالی همراه نباشد تا چه سقفی باید پرداخت نمود. کارشناسان ما در آکادمی مالی مسعود این مورد را بررسی و تحلیل نموده‌اند. در اطلاعیه‌های منتشر شده مبلغ ۱ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان به عنوان قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ اعلام شده است. یکی از بخش‌های مهم در راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ قیمت مناسب برای خرید آن است. به این مبلغ هزینه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها که عدد ۳۵ میلیون تومان است را اضافه کنید. از طرفی بین قیمت پایه اعلام شده در بورس کالا و قیمت بازار آزاد تفاوت زیادی وجود دارد. این تفاوت در قیمت‌های این خودرو باعث می‌شود تا قیمت پیشنهادی از سمت خریداران بیشتر از قیمت پایه باشد. بنابراین شکل‌گیری رقابت در زمان خرید این خودروی کراس اوور سایز متوسط چینی حتمی است. چنانچه در خرید این خودرو به دنبال حاشیه سود مناسبی هستید بیشتر از ۲۰ درصد قیمت پایه پیشنهاد ندهید.

آیا داشتن حساب وکالتی برای خرید خودرو از بورس کالا الزامی است؟

بر اساس مقررات هر فرد برای خرید خودرو از طریق بورس کالا نیاز به حساب وکالتی دارد. توجه داشته باشید حساب وکالتی با حساب در اختیار بورس کاملا تفاوت دارد. بنابراین افرادی که حساب بانکی در اختیار بورس دارند نیز به افتتاح حساب وکالتی نیاز دارند. این حساب وکالتی در بسیاری از بانک‌ها و شعبات آن‌ها در سراسر کشور قابل بازگشایی می‌باشد.

سخن پایانی:

راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ خودروی چینی گروه بهمن موتور در این مقاله بیان شد. این اطلاعات با توجه به اجرایی شدن فروش این خودرو در بورس کالا و خرید حواله دیگنیتی بسیار ضروری و مفید می‌باشد. با توجه به رقابتی بودن پروسه خرید خودرو از بورس کالا داشتن اطلاعات جامع و دقیق قطعا کمک کننده و راه‌گشا است. در این مطلب تحلیل کارشناسان آکادمی مالی مسعود از قیمت خرید مناسب این خودرو در بورس کالا نیز بیان شد.

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید دیگنیتی پرستیژ

  1. مریم رضا زاده گفت:

    مشاوره تون دقیق و عالی

  2. حمیدی گفت:

    سلام وقت بخیر این انتخاب پرستیژ یا پرایم دوباره میزارن یا تموم شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *