خودرویی

حواله پژو پارس

خودروی پارس که با نام پرشیا نیز در بین مردم شناخته می‌شود یکی از انواع محبوب سواری است. در حال حاضر حواله خودرو پژو پارس در بازار در حال خرید و فروش می‌باشد. بسیاری از افراد از طریق همین حواله‌ها اقدام به خرید این خودرو می‌کنند. این شیوه‌ی خرید خودرو برای کسانی که مایل هستند با قیمت اصلی خودرو بخرند مناسب است. در این مقاله از آکادمی مسعود توضیحات مفیدی پیرامون حواله‌های پرشیا ارائه می‌کنیم.

حواله خودرو چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم درباره شرایط تهیه حواله خودرو صحبت کنیم باید از معنای دقیق آن آگاه باشیم. خرید خودروهای صفر کیلومتر یا به اصطلاح خشک از کارخانه یکی از شیوه‌های مرسوم در ایران است. شرکت‌های خودروسازی نظیر سایپا و ایران خودرو طرح‌های ویژه‌ای برای قرعه‌کشی در نظر می‌گیرند. در مهلت مقرر و از طریق ثبت نام می‌توان برای تهیه یک حواله خودرو اقدام کرد. بعد از اینکه نام فرد در قرعه‌کشی اعلام شد باید نسبت به پرداخت قسط اول اقدام نماید. بعد از پرداخت کردن اولین قسط نیز سندی به وی داده می‌شود که حواله خودرو نام دارد. بنابراین می‌توان گفت که حواله خودرو در حکم یک قرارداد بین تولید کننده خودرو و خریدار محسوب می‌شود.

چطور حواله خودرو پژو پارس را تهیه کنیم؟

گفتیم که این خودرو در بین ایرانیان محبوب بوده و به اصطلاح بازار فروش خوبی نیز دارد. برای اینکه بتوانید با قیمت مناسب‌تری اقدام به خرید آن کنید باید حواله خودرو را در دست داشته باشید. برای این منظور وارد سایت شرکت ایران خودرو شده و برای خرید پژو پارس ثبت نام کنید. با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود در ایران خودرو برای واگذاری خودرو برخی موفق به خرید حواله نمی‌شوند. این گروه می‌توانند برای خرید حواله دیگر افراد که موفق به ثبت نام شده‌اند اقدام ‌کنند. زمانی که ایران خودرو اتومبیل را تحویل می‌دهد با در دست داشتن حواله برای دریافت آن اقدام نمایید. به این ترتیب این امکان را دارید که یک خودروی پارس صفر تهیه و استفاده نمایید.

حواله پژو پارس

خرید و فروش حواله پژو پارس:

اگر در قرارداد بین خریدار خودرو و کارخانه حق انتقال حواله وجود داشته باشد به طریق زیر می‌توان اقدام کرد.

  • طرفین در ابتدا باید به دفاتر اسناد رسمی و یا نمایندگی‌های مجاز شرکت مذبور مراجعه نمایند. قرارداد مربوط به خرید و فروش حواله خودرو عقد صلح یا فروش وکالتی می‌باشد.
  • در مرحله بعدی طرفین باید جهت و موضع معامله را تعیین نمایند. با این کار معامله‌ی فروش حواله از نظر قانونی وجاهت پیدا می‌کند.
  • در ادامه روند قانونی باید مدارک لازم که اعم از حواله پژو پارس را ارئه نمایید.

به این نکته دقت کنید که هر دو شرکت تولید کننده‌ی خودرو خرید و فروش حواله را ممنوع اعلام کرده‌اند. بنابراین برای ثبت سند خودروی پارس از طریق خرید حواله تا یک سال باید منتظر بمانید.

حواله پژو پارس

قیمت حواله‌ی پژو پارس چقدر است؟

قیمت حواله هر خودرو از جمله پرشیا بستگی زیاد به نرخ ارز در کشور دارد. بنابراین اگر قیمت ارز و به ویژه دلار بالا برود حواله‌ی خودرو نیز قیمت بیشتری پیدا می‌کند. به همین خاطر نمی‌توان به طور دقیق یک عدد مشخص را برای مبلغ خرید و فروش این حواله ذکر کرد. اما در حالت کلی عواملی که روی قیمت حواله خودروی پارس موثر هستند که عبارتند از:

  • مدل خودروی پارس
  • مدت زمان تعیین شده برای دریافت حواله
  • نوسانات قیمت خودروی پارس در بازار

می‌باشد. بسیاری از متخصصین این حوزه معتقد هستند که در حالت فروش حواله برای صاحب آن سودآور است. ما هم در آکادمی مسعود به شما می‌گوییم که این معامله برای هر دو سر آن منفعت آور است.

خرید حواله خودرو پژو پارس چه مزایایی دارد؟

اختلاف قیمت خودروی پارس در بازار و کارخانه بسیار زیاد است. بنابراین اگر موفق به خرید خودرو از کارخانه نشده باشید خریداری کردن حواله یک گزینه مناسب است. فقط در زمان خرید حواله به مفاد قرارداد فرد و حواله دقت لازم را داشته باشید. در این مسیر حتما از مشاوره‌های افراد حرفه‌ای در کار خرید و فروش حواله خودرو نیز استفاده نمایید. ما در آکادمی مسعود در کنار شما هستیم تا این پروسه به راحتی و اصولی انجام گیرد. برای دریافت مشاوره‌های لازم از طریق سایت آکادمی مسعود اقدام نمایید. کارشناسان ما در این زمینه مشاوره‌های کاملی به شما ارئه خواهند داد.

برای خرید و فروش حواله پژو پارس چه مدارک مورد نیاز است؟

در این بخش به شما مدارک و روند درست خرید و فروش حواله خودرو را آموزش می‌دهیم. کسی که قصد فروش حواله را دارد باید مدارکی زیر را به خریدار ارائه کند:

  • وکالت
  • اقرارنامه مبنی بر اینکه حواله خود فروخته و دیگر حقی در آن ندارد.
  • مدارک هویتی لازم برای احراز هویتی که ادعا می‌کند.

علاوه بر این موارد توصیه می‌شود تا خریدار یک سفته‌ی ضمانتی از فروشنده حواله دریافت کند. این سفته بابت اطمینان از عدم فروش حواله به چند نفر دریافت می‌شود. با این کار از بایت کلاهبرداری‌های احتمالی در این خصوص خیالتان راحت می‌شود.

سود حواله پژو پارس چقدر است؟

اشاره کردیم که حواله‌ها با توجه به فاکتورهای مختلفی ارزش‌گذاری می‌شوند. برای خودروی پارس نیز این عدد بستگی زیادی به مدل آن دارد. به عنوان مثال قیمت حواله پارس سفارشی در حدود ۱۷۰ میلیون تومان است. قیمت خودرو در کارخانه + ۱۷۰ میلیون منهای مبلغ بازار آزاد خودرو سود خرید حواله است.

برای فرار از دست کلاهبرداران بازار حواله چه باید کرد؟

بهترین اقدام در این مورد خرید یا فروش حواله خودرو از طریق افراد معتبر و شناخته شده است. اگر کسی در اطراف شما تجربه‌ای در این خصوص دارد حتما با او مشورت نمایید. جستجو در اینترنت نیز از راه‌های تحقیق درباره شرکتی است که قصد دریافت خدمات خرید و فروش حواله را دارید. دوری کردن از طمع نیز از دیگر راه کارهای فریب نخوردن توسط کلاهبرداران عرصه‌ی حواله خودرو است. وعده‌های شیرین و بسیار دور از دسترس همیشه راه نفوذ کلاهبرداران به ذهن شما بوده است. آکادمی مسعود شرکت نام آشنا و معتبری برای دریافت خدمات بازارهای حواله است. از طریق آکادمی مسعود با آسودگی خیال به خرید و فروش حواله خودرو بپردازید.

کلام پایانی:

حواله پژو پارس یکی از راه‌های خریداری کردن این خودروی محبوب است. اگر موفق به خرید حواله‌ی پرشیا از کارخانه نشده‌اید می‌توانید از طریق خرد آن اقدام نمایید.

دیدگاهی در مورد “حواله پژو پارس

  1. ناشناس گفت:

    حواله پژو پارس برای فروش خوبه؟ من الان ثبت نام کنم و برنده شم چند بر میدارین؟

  2. سیما گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون استفاده کردیم.

  3. نصرتی گفت:

    سلام استاد این طرح بعدی قرعه کشی چه زمانی انجام میشه؟

    1. تیم آکادمی مالی مسعود گفت:

      سلام مرحله سوم طرح یکپارچه شهریور ماه می باشد

  4. مینا گفت:

    حواله پژو پارس دارم مشهدم برای بهار سال بعد قیمت ۱۰۰ هرکسی خواست در خدمتم . تلگرام به این ایدی پیام بدین
    mina.khedri2020

    1. ناشناس گفت:

      سلام فروختی ؟

    2. موسوی گفت:

      سلام حواله پارس چه مدلی وقیمت لطفا
      شمار تون رو بزارید تماس بگیرم سپاس

  5. نگار گفت:

    حواله پژو پارس برای سال بعد چقدر میخرید . دوتا داریم

    1. ناشناس گفت:

      چقدر میدی؟

    2. بختیاری گفت:

      سلام من یه حواله پژو پارس سال سفارشیXU7P تحویل تابستان سال ۴۰۳ برا فروش دارم

      1. ناشناس گفت:

        سلام وقت بخیر
        قیمت حواله چند هستش

      2. ناشناس گفت:

        سلام.
        حواله رو چند میفروشین؟

    3. محسن پژو ال ایکس گفت:

      خریدارم۰۹۱۴۲۰۰۲۳۱۹

  6. امین عابدی گفت:

    سلام حواله پارس پاییز ۱۴۰۳ یدونه دارم چند میخرید . اصفهان هستم

    1. زهرا حسینی گفت:

      من ۱۰۰ تومن ازت میخرم

    2. عاطفه گفت:

      من میخرم ..۵۰تومن

    3. احمدرضا نصیری گفت:

      سلام تلفن تماس بده

  7. سید عبدالکریم خضرائی گفت:

    سلام عرض خسته نباشید. حواله خودروی پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P دارم که تحویل پاییز امسال هست. اگر کسی خریدار هست به ایمیل MOVAHHED.1985@GMAIL.COM پیام بده.

  8. تیم آکادمی مالی مسعود گفت:

    با عرض سلام و ادب هرکسی حواله داره برای فروش سریعا با ما تماس بگیره ممنونم.
    ۰۹۱۹۴۳۷۵۲۴۲

    1. فرزاد گفت:

      سلام چند می‌خرین حواله پارس xu5
      ??

  9. محسن گفت:

    پژو پارس چرا حوالش گرونه

  10. امید گفت:

    من خریدار پژو پارس هستم تماس بگیرید

  11. مجید گفت:

    سلام من یه حواله برای بهار ۱۴۰۳ میخوام اگه کسی داره با تلگرام mad2695 پیام بزاره . ممنونم

    1. فرزاد گفت:

      من احتمالا تا ی هفته دیگ بخوام حواله پارس xu5
      ک ثبت نام کردم بفروشم کسی خاست پی ام بده

  12. مصطفی گفت:

    با سلام
    حواله پژو elx خریداری کردم و الان میخوام بفروشم ،خریدار هستید؟

  13. محمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر من یه حواله پارس elxبا موتورxu7p دارم وموعد تحویل تابستان امسال می باشد.شما چند میخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *